Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הטרנדים של שמלות כלה לשנת 2023: בוהמיות בהשראת וינטג ' ובר קיימא

שימו לב הכלות העתידות להתחתן בשנת 2023, הפוסט הבא נכתתב בדיוק עבורכן! ריכזנו שני טרנדים חדשים שהולכים לכבוד את השנה בסערה. הראשון בהשראת חתונות בחוץ ובסגנון כפרי והשנייה היא בחירה אקולוגית. מקוות שתהנו.

שמלות כלה בוהמיות בהשראת וינטג' 

שמלות כלה בוהמיות בהשראת וינטג' צוברות פופולריות בשנים האחרונות, ומגמה זו צפויה להימשך עד סוף שנת 2023. שמלות כלה אלה מציעות מראה ייחודי ורומנטי המושלם לחתונות בחוץ בסגנון כפרי. שמלות כלה בוהמיות כוללות בדרך כלל בדים זורמים, תחרה ופרטים מורכבים כמו רקמה, חרוזים ושוליים. שמלות כלה בהשראת וינטג' לרוב בעלות צללית קלאסית, עם פרטי תחרה או סאטן, והן עשויות להיות בהשראת סגנונות משנות העשרים, השלושים או הארבעים. שני הסגנונות מציעים תחושה נינוחה וחסרת מאמץ המושלמת לכלות המודרניות של ימינו. ניתן לעצב שמלות כלה אלה עם עיצוב שיער גלי רופף או צמות למראה בוהמי או עם גולגול קלאסי למראה בהשראת וינטג'.שימוש באקססורייז עם תכשיטים עדינים, כתרי פרחים או הינומות עם פרטי תחרה להשלמת המראה. בין אם אתן כלות בוהמיות או כלות בהשראת וינטג', סגנונות השמלה האלה מציעים מראה יפה ונצחי שבטוח יסובב ראשים ביום חתונתכן.

שמלות כלה בר קיימא

שמלות כלה בר קיימא הופכות פופולריות יותר ויותר וצפויות להיות אחד ממגמות שמלות הכלה החמות ביותר לשנת 2023. שמלות כלה בר קיימא עשויות מחומרים ידידותיים לסביבה כמו כותנה אורגנית, קנבוס ומשי במבוק. חומרים אלה הם בר קיימא וידידותיים לסביבה, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור כלות שרוצות להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהן. שמלות כלה בר קיימא יכולות להיות מיוצרות גם מחומרים ממוחזרים, כמו תחרה משוחזרת, בדי וינטג' אן ושמלות כלה שהוחזרו. על ידי בחירה בשמלת כלה בת קיימא, אתן לא רק מצהירות הצהרה אופנתית אלא גם עושות את חלקכן כדי לעזור לסביבה. שמלות כלה בר קיימא הם גם מסוגננות להפליא ויכולות להיות מעוצבות במגוון סגנונות, מן הקלאסי המודרני. הם מושלמים לכלות שרוצות להצהיר ביום הגדול שלהן ורוצות להיראות ולהרגיש במיטבן תוך שמירה על נאמנות לערכים שלהן. תוכלו למצוא שפע של אפשרויות שמלות כלה בר קיימא ברשת, בבוטיקים לכלות ובחנויות אופנה ידידותיות לסביבה.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך