Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

Woman Going Shopping Whilst Leaving Electric Vehicle To Charge In Car Park

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי אינה משימה קשה.

הצעד הראשון הוא למצוא את המקום הנכון להתקנת התחנה. זה צריך להיות באזור ישר והרחק מכל מכשול. בחניון צריך להיות מספיק מקום גם למכוניות אחרות ולהולכי רגל.

השלב הבא הוא התקנת השקעים והחיווט הדרוש לתחנות. ודא שיש לך מספיק אספקת חשמל לפני התקנתם, מה שאומר שאתה צריך לדעת כמה שקעים אתה צריך עבור התחנות שלך.

כמו כן, חשוב לוודא שכל הרכיבים החשמליים מותקנים כהלכה שכן הם עלולים לגרום לשריפות אם הם לא מותקנים היטב.

לבסוף, לאחר שהכל הותקן, וודא שאתה בודק אותו לפני פתיחתו לשימוש על ידי לקוחות או עובדים.

הצעד הראשון הוא לחקור את סוג עמדת הטעינה הרצויה. ישנם סוגים רבים של מטענים לרכב חשמלי בשוק, אז אתה צריך להחליט איזה מהם יתאים ביותר לצרכים שלך.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מטענים לרכב חשמלי:

מטען ברמה 1, מטען ברמה 2 ומטען מהיר DC. המטען ברמה 1 נמצא בדרך כלל בבית או בחללים ציבוריים שאין להם גישה לשקעי חשמל. ניתן לחבר את המטען ברמה 2 לכל שקע בבית או במקום העבודה. המטען המהיר DC יכול לטעון רכב חשמלי הרבה יותר מהר ממטענים אחרים והוא ממוקם בדרך כלל בתחנות טעינה ציבוריות בהן ניתן להטעין מספר כלי רכב בו זמנית.

– עמדת טעינה ברמה 1: זוהי הסוג האיטי ביותר של עמדת טעינה והיא מטעין את הרכב בקצב של 3 עד 5 מייל לשעה. הרכב צריך להישאר מחובר למטען במשך תקופה ארוכה כדי להיטען במלואו.

– עמדת טעינה ברמה 2: זוהי הסוג הנפוץ ביותר של עמדת טעינה, שיכולה להטעין רכב חשמלי בקצב מהיר יותר ממטענים ברמה 1. מטען ברמה 2 יכול להטעין רכב חשמלי מ-10% ל-80% תוך פחות משעה ואז הוא צריך כשש שעות כדי להיטען במלואו.

– תחנת טעינה מהירה: מטען מהיר יכול להטעין רכב חשמלי במהירות רבה יותר בהתאם לדגם הרכב

היתרון של מטענים איטיים הוא שניתן להתקין אותם במקומות ציבוריים יותר כמו מקומות עבודה ומרכזי קניות, בעוד שמטענים מהירים צריכים להיות מותקנים רק במקומות פרטיים כמו בתים או חניונים.

Woman Going Shopping Whilst Leaving Electric Vehicle To Charge In Car Park
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

השלב הבא הוא לברר היכן תרצו להתקין את עמדת הטעינה בביתכם

עמדות טעינה הן חלק מהותי מהמערכת האקולוגית של הרכב החשמלי.

הם מספקים נקודת טעינה לכלי רכב כדי לטעון את המצברים שלהם ולהמשיך בנסיעותיהם.

עמדת הטעינה היא מכשיר המתחבר לרכב חשמלי ומספק חשמל למצבר. ניתן להתקין אותו בבית, במקום עבודה, בחלל ציבורי או בכל מקום אחר.

ישנם שני סוגים של עמדות טעינה: מטען על הסיפון ומטען מחוץ ללוח. המטען המובנה מותקן בתוך הרכב החשמלי בעוד המטען מחוץ ללוח אינו מותקן ברכב. המטענים מחוץ ללוח מספקים טעינה מהירה יותר לרכבים חשמליים מכיוון שהם אינם צריכים לעבור דרך החיווט בתוך המכונית.

עמדות טעינה לרכב חשמלי הן לא מושג חדש. עם זאת, התקנת תחנות כאלה היא עדיין אתגר עבור אנשים מסוימים.

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים לא ירצו להתקין את עמדת הטעינה במוסך הביתי או בחניה. יכול להיות שיש להם רכב ישן שהם לא רוצים להחליף, הם גרים בבניין דירות ללא מקומות חניה פנויים, או שהם גרים בשכונה שבה אין חשמל זמין להפעלת עמדת הטעינה.

באתר כלי רכב חשמליים תוכלו למצוא מידע נוסף ובירור עלות התקנה על ידי גורם מוסמך.

עמדות טעינה לרכב חשמלי הופכות יותר ויותר פופולריות.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך