Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליווי על ידי עורך דין במכירת דירה

Businessman signing partnership contract at meeting with partner or lawyer.

ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת רכישת דירה.

המחיר, המיקום, הגודל ואיכות המבנה הם רק חלק מהם. אבל יש עוד דבר שכדאי לשים לב אליו – האם יש עורך דין נוכח בעסקה? ברוב המקרים, עורך דין נוכח במכירת דירה. הסיבה לכך היא שעורכי דין יספקו ייעוץ משפטי וייעוץ בכל חוזה או מסמך שצריך לחתום על ידי שני הצדדים. הם גם משמשים עדים לחתימות על מסמכים משפטיים כמו מסמכים וחוזים.
מאמר זה מספק מידע על התהליך המשפטי של קנייה ומכירה של נכס. לצורך השלמת מכירת דירה, על עורך דין ללוות את הרוכש לנוטריון. הנוטריון יוכל לספק להם את כל המסמכים הדרושים לחתימה והחתמה. כמו כן, הם יצטרכו ללוות את המוכר על מנת לחתום על כל המסמכים הקשורים לעסקה זו.

עורך דינו של הקונה נוכח בחתימה על הסכם המכר.

הקונה משלם עבור שירותיו של עורך דינו, אותם משלם לרוב המוכר. עורך דינו של הקונה נוכח בחתימה על הסכם המכר. הקונה משלם עבור שירותיו של עורך דינו, אותם משלם לרוב המוכר.
בצרפת מכירת דירה לרוב מלווה בעורך דין. עורך הדין לא נמצא שם כדי לייצג את הקונה או המוכר, אלא כדי לוודא שהכל יתנהל כשורה ושכל המסמכים הדרושים מתוייקים כהלכה.

לפני חתימה על חוזה, ייתכן שאדם ירצה להתייעץ עם עורך דין כדי לוודא שהחוזה תקין ושכל הניירת הדרושה הושלמה.

הדבר נכון במיוחד בעת מכירת דירה, שכן ישנם מסמכים משפטיים רבים המעורבים במכירת נכס.
בצרפת החוק ברור: רוכש נכס חייב להיות מלווה בעורך דין על מנת להימנע מכל התדיינות עתידית. בצרפת, החוק מחייב שכאשר מישהו קונה נכס הוא ילווה על ידי עורך דין על מנת למנוע כל התדיינות עתידית.

מידע נוסף ומקור המאמר

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך