Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניתוח מתיחת בטן משולב עם שאיבת שומן

ניתוח מתיחת בטן משולב עם שאיבת שומן

מתיחת בטן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי עור ושומן מאזור הבטן.

שאיבת שומן היא טכניקה כירורגית המסירה שומן מהגוף על ידי שאיבתו החוצה דרך חתכים קטנים בגוף. ניתוח מתיחת בטן בשילוב עם הליך שאיבת שומן יכול להיעשות ביום אחד, וזמן ההחלמה הוא בדרך כלל פחות משבועיים.
ניתוח מתיחת בטן בשילוב שאיבת שומן הוא דרך יעילה להיפטר משומן עיקש ועור רפוי. הליך זה ידוע גם בשם ניתוח בטן. ישנם שני סוגים של ניתוח בטן: 1) ניתוח מתיחת בטן בלבד: 2) ניתוח מתיחת בטן בשילוב שאיבת שומן: הראשון משמש לתיקון שרירי הקיבה והרקמות התומכות, בעוד השני כולל שאיבת שומן להסרת עודפי שומן מהאזור שמתחת למותניים.

מתיחת בטן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי עור ושומן מהבטן, ומותיר בטן שטוחה וצבעונית.

שאיבת שומן היא ניתוח קוסמטי המסיר שומן מאזורים כמו הירכיים, הישבן והברכיים. מתיחות בטן בשילוב עם שאיבת שומן הופכות לפופולריות יותר בקרב מטופלים שרוצים לקבל מבנה גוף משופר. מתיחת הבטן יכולה לעזור להסיר עור בטן רפוי בעוד שאיבת שומן יכולה להפחית שומן בחלקים אחרים של הגוף. ישנם יתרונות רבים לשילוב זה של הליכים כולל: -שיפור מבנה הגוף -סיכון נמוך יותר לבקע חתך – זרימת דם מוגברת
ניתוח מתיחת בטן בשילוב שאיבת שומן הוא הליך שיכול לעזור לך להיפטר מעודפי שומן ולהדק את השרירים בבטן. ההליך כולל הסרת שומן עודף מהאזור סביב קו המותניים והידוק השרירים בבטן. העור יימשך לאחור למקום בו היה לפני ההריון, הלידה או שינויים אחרים במשקל.

ניתוח מתיחת בטן הוא הליך שמסיר עודפי עור ושומן מהבטן, המותניים והירכיים כדי לשפר את המראה של אזורים אלו.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר מצבורי שומן לא רצויים מאזורים ספציפיים בגוף. ניתוח מתיחת בטן בשילוב שאיבת שומן יכול להוות טיפול יעיל לאנשים שיש להם עור רפוי באזור הבטן.
הדרך הטובה ביותר לבצע מתיחת בטן היא בשילוב עם שאיבת שומן. זוהי הדרך היעילה ביותר להיפטר מעודפי שומן ועור מאזור הבטן. ניתוח מתיחת בטן יכול להתבצע בשתי דרכים: בהליך כירורגי מסורתי מבצעים חתך באזור הבטן ולאחר מכן מהדקים את העור, השרירים ורקמות אחרות. בהליך חדש יותר, רק חתך נעשה בטבור ואז עור נמשך מעליו. להליך זה יש פחות צלקות מאשר ניתוח מסורתי, אך אינו יעיל באותה מידה במקרים חמורים יותר של השמנת יתר. הדרך הטובה ביותר להיפטר מעודפי שומן מאזור הבטן היא על ידי שילוב של מתיחת בטן עם שאיבת שומן. חשוב שתבצעו את שני ההליכים כי הם מחמיאים זה לזה היטב – אחד מסיר שומן בעוד השני מסיר עודפי עור שישאיר אתכם עם בטן שטוחה יותר לאחר זמן ההחלמה.

https://iposuction.co.il

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך