Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קבלת גמלת סיעוד בכסף במזומן

Senior person thanking the nurse

אחות יכולה לבחור לקבל את גמלה במזומן במקום לבחור בתשלום חודשי.

אפשרות המזומן זמינה רק למי שאינו זכאי להטבות פרישה. אפשרות המזומן זמינה גם למי שהגיע לגיל פרישה ומקבל הטבות, אך הם אינם זכאים לכיסוי מדיקייר. התשלומים החודשיים משולמים בדרך כלל בהפקדה ישירה, כאשר התשלום הראשון מתבצע בדרך כלל ביום הראשון של החודש שלאחר המועד בו אחות פונה וזכאית. על אחיות לפנות לסוכנות שלהן כדי לברר אם הן יכולות לקבל את ההטבות שלהן במזומן או אם הן נדרשות לקבל אותן באמצעות הפקדה ישירה.
אחיות רבות זכאיות לגמלת פנסיה חודשית מהממשלה. עם זאת, לרוב זה לא מספיק כדי לכסות את יוקר המחיה. על מנת לסייע בהשלמת ההפרש, הם יכולים לקבל גמלה במזומן בנוסף לקצבה החודשית.

האופציה במזומן היא האפשרות לקבל קצבה חודשית מביטוח לאומי בצורת תשלום.

באפשרותך לבחור באפשרות המזומן רק אם אינך זכאי להטבות אחרות של ביטוח לאומי או פרישת רכבת. אם אתה כבר מקבל הטבות אחרות, אתה חייב לשמור אותן ולא יכול לעבור לאפשרות המזומן. עליך להיות בן 62 לפחות על מנת לקבל קצבאות ביטוח לאומי במזומן. אתה יכול גם לבחור לקחת את הקצבה שלך כקצבת פרישה מוקדמת, המעניקה תשלומים חודשיים גבוהים יותר ומשולם לכל החיים, אם אתה בין גיל 62 לגיל פרישה מלא (כיום 66). גובה התשלום החודשי שלך תלוי בהיסטוריית העבודה שלך בביטוח הלאומי, ברווחים שלך בזמן העבודה וכמה כסף נשאר בקרן הפנסיה לאחר ששולמו כל המוטבים.
מאמר זה ידון ביתרונות ובחסרונות של קבלת גמלת סיעוד בכסף במזומן. יש אנשים שמעדיפים לקבל את ההטבות שלהם במזומן כי זה יותר גמיש. הם יכולים להשתמש בכסף לכל מה שהם רוצים, במקום שהוא יעבור לתשלום עבור טיפול. עם זאת, ישנם כמה חסרונות בקבלת גמלת סיעוד במזומן. לדוגמה, אם יש לך מקרה חירום ואתה זקוק לטיפול מיידי, ייתכן שלא נחסך מספיק כסף. או אם יש לך בן משפחה שנאבק כלכלית, אולי הוא גם לא יוכל לעזור לך עם ההוצאות שלך. אמנם יש כמה יתרונות בקבלת ההטבות שלך במזומן, אבל יש גם כמה חסרונות שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה זו.

אופציית המזומן היא אפשרות אטרקטיבית מסיבות רבות.

האחת, זו דרך קלה לנהל את הכסף שלך אם אתה כבר מקבל קצבאות ביטוח לאומי. שניים, זו דרך טובה לחסוך לפנסיה. ושלישית, אם אינך זכאי ל-Medicare, האפשרות במזומן יכולה לעזור לכסות את עלות הוצאות הבריאות.
ישנן סיבות רבות לכך שמישהו יצטרך לקבל את גמלת הסיעוד שלו במזומן. לדוגמה, אם האדם אינו זכאי לבית אבות או מוסד דיור מוגן, ייתכן שהוא יצטרך לגור בבית עם בן משפחה במקום זאת. דוגמה נוספת היא אם לאדם יש הכנסה גבוהה מכדי לזכות ב-Medicaid והוא אינו יכול לעמוד בדמי ביטוח פרטיים. במצבים אלו יתכן ויהיה צורך בקבלת גמלת הסיעוד במזומן.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך